НазваниеСкачать
1 Буклет
2 Біздің колледж студенттердің артықшылықтары
3 Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға түсу кезінде қабылдау квотасының мөлшерін бекіту туралы



Талдықорған индустриялық колледжінде кәсіби бағдар беру жұмысы туралы ақпарат

Бүгінгі таңда мектеп түлектері арасында кәсіптік бағдар беру жұмысының маңыздылығы айтарлықтай артып келеді. Колледжде бұл бағытта "Білім алушыларды кәсіптік бағдарлау күнін өткізу тәртібі туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 24 наурыздағы №214 бұйрығына сәйкес ақпараттық технологиялар мен маркетингтік қызмет элементтерін қолдана отырып, елеулі жұмыс жүргізілуде 9(10) - Білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы № 122(жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 31.10.2018 № 609 бұйрығымен)" техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімі бар кадрларды даярлауға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру қағидаларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым, еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруге, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының дайындық бөлімшелеріне, сондай-ақ Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға, орта білім беруге арналған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруге қойылатын талаптар бекітілсін".

      Педагогикалық ұжымның міндеті-мектеп түлектері арасында кәсіби бағдар беру жұмысының жаңа түрлерін дамыту және енгізу. Бағыттары: жалпы білім беретін мектептердің 9 және 11-сынып оқушыларымен жұмыс; жұмыс берушілермен өзара іс-қимыл; ата-аналармен жұмыс; мастер-кластар, кәсіби сынамалар, көрмелер өткізу, Бос орындар жәрмеңкелеріне қатысу.

Педагогтердің бастамашыл топтары мамандықтар бойынша дәнекерлеуші, слесарь-сантехник, токарь, автокөлік жөндеу слесары, КИПИА слесары, газ жабдығын жөндеу слесарінің кәсіби құзыреттіліктері туралы түсініктері болуы үшін оқушыларға арналған ақпаратты қамтитын бейнероликтер дайындады. 

Ағымдағы жылы қаңтар айында колледж педагогтары бекітілген 30 мектепке жіберілді. Жұмысты 9 және 11-сынып түлектерінің саны, оқыту тілі, ТжКБ оқу орындарына түсуге ниет білдірген 9-сынып оқушыларының шамамен алынған саны туралы деректерді жинаудан бастады; мектеп түлектерімен алғашқы әңгіме өткізді:

- колледж оқытып жатқан мамандықтар туралы, біздің түлектеріміздің еңбек нарығында сұранысқа ие болуы және жұмысқа орналасуы туралы әңгіме;

- әлеуметтік серіктестер, колледж ынтымақтасатын кәсіпорындар туралы ("Метакон" зауыты, "Интеграл" ЖШС, "Азия-Электрик" ЖШС, "Жетісу-Газ" Корпорациясы, "Алматы бояулары" ЖШС) және т. б. практикадан өту, ақша табу, сондай-ақ қаланың жетекші кәсіпорындарында одан әрі жұмысқа орналасу мүмкіндігі туралы;

- білім алушыларды әлеуметтік қолдау (стипендия, тегін жол жүру ақысы, тамақтану), шеберханаларды материалдық жабдықтау, білікті педагогикалық кадрлар, колледжді бітірер алдында қосымша оқу және жүргізуші куәлігін алу мүмкіндігі туралы.

Бітіруші сыныптарда жедел-сауалнама жүргіздік. Сұрақтар:

- тегі, аты, мектеп нөмірі, сыныбы;

- сіз кім болғыңыз келеді, қандай мамандықты таңдадыңыз?

- қандай оқу орнына түсуді жоспарлап отырсыз?

 Мектеп оқушыларының колледжбен танысуы жоспар бойынша осы сәуір айында басталуы тиіс, кәсіптік бағдар беру жұмысының ең жарқын іс - шараларының бірі-2021 жылғы 24 сәуірге жоспарланған "Ашық есік күні". Бұл күні оқушыларды дайындық жүргізілетін мамандықтармен таныстырады, мектеп түлектері ақпараттық материалдармен: қабылдау ережелерімен, брошюралармен, брошюралармен қамтамасыз етіледі. Топтық және жеке экскурсиялар өткізіледі, оқушыларды болашақ студенттерді оқу орнының материалдық-техникалық базасымен, оқу процесін жүргізудегі техникалық мүмкіндіктермен, басшылықпен және оқытушылармен таныстыратын өндірістік оқыту педагогтары мен шеберлері қарсы алады. Оқушылар аудиторияларды, компьютерлік сыныптар мен зертханаларды қарап, студенттік өмір туралы біледі. Оқу орнын таңдай отырып, талапкерлер оның барлық артықшылықтарын көре алады: білім беру процесіне деген көзқарастың маңыздылығын және жеке дамудың одан әрі мүмкіндіктерін, таңдаған қызмет саласындағы болашақ маман ретінде оны жүзеге асырудың перспективаларын бағалау.

Маңызды жүргізу кәсіптік бағдар беру  жұмысы ғана емес, оқушылармен, бірақ және ата-аналармен: олардың әсері балаларға жеткілікті үлкен, тек көмектесу керек, оларға дұрыс таңдау болашақ мамандығы. Осы мақсатта педагогикалық ұжым ересектермен мектептерде, колледжде және кәсіпорындарда кездесулер ұйымдастырады. Бұл міндеттерді шешуге кәсіптер жәрмеңкесіне қатысу көмектеседі. Негізгі мамандықтармен таныстыру және таныстыру мультимедиялық аппаратураны пайдалану арқылы жүзеге асырылады. Ата-аналар динамикада колледждің оқу процесі мен шығармашылық өмірін бақылауға, оқу орнының технологиялық және ақпараттық қамтамасыз етілуімен танысуға мүмкіндігі бар. Арнайы пәндер оқытушылары мен өндірістік оқыту шеберлері студенттердің шеберлік сыныптарын, кәсіби сынамалары мен шығармашылық жұмыстарының көрмелерін өткізеді.

Негізгі міндеті-өткізу, кәсіптік бағдар беру іс-шараларын-қызығушылық және ояту тартулар білімге оқушының негізге ала отырып, оның мүдделерін, ұмтылыстары мен ішкі әлем. Өткен оқу жылында Талдықорған қаласының 25 мектебінде, сондай-ақ Ескелді және Көксу, Кербұлақ, Жаркент, Ақсу, Сарқан және Алакөл аудандарының мектептерінде колледждің үгіт бригадасы кәсіби бағдар жұмыстарын жүргізді. Нәтижесінде-2024 жылы колледжге болашақ мамандығы мен оқу орны туралы нақты шешім қабылдаған көптеген балалар келді.

Колледж өз қызметінің бейіні бойынша оқу орнының кәсіптік бағдарлануына жақын кәсіпорындармен тығыз ынтымақтастық жасайды. Олармен қарым-қатынас үнемі дамып келеді, әлеуметтік серіктестерде жұмыс істейтін түлектердің шеберлік сабақтарын өткізу тәжірибесі қолданылады, бұл мектеп оқушыларының таңдаған мамандығына деген қызығушылығын едәуір арттырады. Колледжде "Жас өркен" түлектер қауымдастығы " жұмыс істейді, оның мүшелері кәсіптік бағдар беру жұмысына белсенді қатысады.

Колледж «Дәнекерлеу ісі» бойынша Worldskills Kazakhstan чемпионатын өткізу бойынша ресурстық орталық болып табылатындықтан, конкурсқа колледжге түсуге ниет білдірген оқушылар да шақырылады.

Кәсіптік бағдар беру жұмысы білім беру процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Мектеп түлектерімен жемісті жұмыс оқу орнының жағымды имиджін қалыптастыру кезінде ғана мүмкін болады, ол өз кезегінде басқарудың жаңа әдістерін қолдану, жаңа ақпараттық технологияларды қолдану, оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету және заманауи материалдық-техникалық жабдықтау арқылы қалыптасады.

Колледжде өткізілетін іс-шаралар туралы БАҚ-ты үнемі хабардар ету тәжірибесі қолданылады. Бұған әлеуметтік желілер де үлкен көмек көрсетеді. Қазіргі уақытта өткізілген барлық іс-шаралар фейсбук, инстаграм, вконтакте және колледж сайтында көрсетіледі.

      Жыл сайын "Жетісу", ТВ (каналдар: Жетісу, телемаркетпен), автобус басқармасымен жарнамалық қызмет туралы шарттар жасасу жоспарлануда.

    Бұл мектеп түлектеріне сұранысқа ие мамандықтар туралы қажетті ақпарат алуға және дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік береді. Мысалы, Жетісу облысында жаппай газдандыруды жүргізуді ескере отырып, ағымдағы оқу жылында "Газ шаруашылығындағы авариялық-қалпына келтіру жұмыстарының слесары" жаңа мамандығы бойынша дайындық басталды, бұдан басқа, колледж "КИПИА слесары"мамандығы бойынша даярлықты жүргізетін жалғыз оқу орны болып табылады. 

 Колледж түлектері түйіндемені "Bagdar KZ" порталының "жұмысқа орналастыру" бөлімінде тегін орналастырады, сонымен қатар "білім" бөлімінде колледжде дайындық жүргізілетін мамандықтар туралы ақпарат орналастырылған.

 Еңбек нарығының сұранысына уақытылы жауап беру, әртүрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын интеграциялау, әлеуметтік әріптестікті дамыту, оқу-материалдық базаны заманауи талаптарға сәйкес келтіру, оқу-тәрбие процесіне заманауи педагогикалық технологияларды енгізу – барлығы мамандарды даярлау сапасын арттыруға, жастардың бойында патриоттық, адамгершілік және жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеуге бағытталған.